Am făcut exerciții pentru vedere, Un antrenament pentru ochii dumneavoastră

Am făcut exerciții pentru vedere

efectul ceaiului negru asupra vederii

După vârsta de 40 de ani, ochii încep să aibă dificultăţi cu citirea literelor mărunte, întrucât muşchiul ce înconjoară cristalinul ca un inel, oboseşte. De asemenea, cu timpul, scade şi cantitatea, dar şi calitatea lichidului lacrimal, care curăță şi dezinfectează ochiul. Metoda Bates Printre metodele alternative care promit corectarea viciilor de vedere prin gimnastica ochilor, la loc de frunte se află metoda Bates, elaborată de oftalmologul american Dr. William H. Bates Metoda, bazată pe şapte exerciţii, garantează lipsa ochelarilor până la adânci bătrâneţi, şi chiar vindecarea miopiei şi a prezbitismului.

Oftalmologul, specializat în tulburările oculare ale minorilor, a testat această metodă pe propria piele. Să cunoaştem, în continuare, cele 7 exerciţii care au fost puse la punct de dr.

Generalitati

Bates întrepentru ameliorarea vederii: Amintiţi-vă! Potrivit spuselor dr.

care este dezavantajul meu în viziune

Bates, cel puţin unul din pacienţii săi a fost plăcut surprins să constate că vederea i se ameliorase vizualizând un buton magnific de aur. Mai mult, dr. Bates susţine că apelul la memoria vizuală ne permite să Am făcut exerciții pentru vedere mai bine lucrurile din realitate. Priviţi în toate direcţiile Nu priviţi obiectele fix — aşa cum au tendinţa să facă cei ce poartă ochelari.

În cartea sa, oftalmologul spune că este recomandat să vă plimbaţi constant cu privirea de la un punct de interes la altul. Motivul: pe măsură ce ochii vi se destind, mişcarea devine mai puţin rigidă, iar vederea mai bună.

Amintiţi-vă!

Clipiţi Pentru a vă curăță şi a vă lubrifia ochii — mai ales dacă purtaţi ochelari de vedere sau lentile de contact — clipiţi în mod regulat, o dată sau de două ori, din 10 în 10 secunde. Odihniţi-vă ochii Aşezaţi-vă confortabil la masă, birou, închideţi ochii, sprijiniţi-vă coatele pe o pernă aşezată pe masă şi ţineţi spatele şi gâtul drepte, iar capul în poziţia obişnuită.

Acoperiţi-vă ochii cu palmele, însă fără să-i atingeţi. Gândiţi-vă la ceva plăcut sau ascultaţi o emisiune pe placul dumneavoastră, la radio.

modul în care indienii și-au îmbunătățit vederea

Am făcut exerciții pentru vedere acest exerciţiu de 2 ori pe zi, câte 10 minute, sau de câte ori ochii vă sunt obosiţi şi vă dor. Acomodaţi-vă vederea În acest exerciţiu, specialistul se referă la acomodarea vederii la percepţia de aproape şi de la distanţă.

  1. Un antrenament pentru ochii dumneavoastră
  2. Câți ani îți poate cădea vederea

Ţineţi cele două degete arătătoare sau două creioane în faţa dumneavoastră, unul la 10 cm. Începeţi prin a fixa primul creion, clipiţi din ochi şi procedați la fel cu cel de-al doilea. Uitaţi-vă din nou la primul creion, continuând acelaşi exerciţiu de câte ori puteţi.

miopia îmbunătățește exercițiul vizual

Faceţi spălături oculare Pentru stimularea circulaţiei, în fiecare dimineaţă, clătiţi-vă ochii închişi, de 20 de ori cu apă caldă şi de 20 de ori cu apă rece. Urmaţi acelaşi exerciţiu seara, însă începând cu apă rece.

Conştientizaţi balansul câmpului vizual Stând drepţi, cu picioarele depărtate, balansați-vă încet, de la stânga spre dreapta şi de la dreapta spre stânga, lăsând privirea să oscileze împreună cu corpul.

Account Options

Încercaţi să conştientizaţi cât mai bine balansul câmpului vizual, deoarece el odihneşte şi relaxează ochii. Repetaţi exerciţiul de câte ori puteţi.

Acest fapt necesită încordarea maximă a ochilor, deaceea simțim disconfort, oboseală și uscăciune. Aceste simptome, nesemnificative la prima vedere, reprezintă primii pași spre problemele cu vederea. Aici vine în ajutor gimnastica specială pentru ochi. Fiecare exercițiu trebuie repetat de de ori, începând cu mai puține treptat mărind efortul. Mișcările trebuie să fie line, fără smucituri, iar în pauzele dintre exerciții trebuie să clipești de cîteva ori.

Nu uitaţi că un fundal sonor agreabil îl face şi mai eficient.

Informațiiimportante